Monday, November 12, 2007

Cabaran seterusnya

banyak nak update citer tapi busy sket nak buat dalam point jelah
- baru balik jumep supervisor utk finalise slide presentation. esok adalah first year presentation. setelah dibelek2 kertas berisi slide tu, nampaknya x byk correction dah. "Good" dia kata. fuhh kembang semangkuk rasa kena puji. tulah, bila org puji seronok, bila kena bebel tensen jek. nak buek caner, bukan nya ada org nak puji hari2 ye tak...supaya ingin kembang selaluu kena buat kerje betul2 ek,

Doakan aku esok...
- wa akan balik ke M'sia 5/12 ni, dan aku kembali macam lipas kudung lepas ni. Doakan aku moga dipermudahka urusan ...
-Hanis dah berjaya hampir 100% potty training, tidur mlm pun dah x pakai. amat terasa betapa jimat nya duit. Tinggal habil je ni
-24-26 akan ke oxford utk usrah + round london.
- wei, utk jln2 denagn penuh gumbira sila hantar correction report sebelum pergi ek...kang balik2 london loga...
- mm, ada sapa2 nak kerje ngan aku?? sila hubungi aku segera, huhuhuhu

sekian

No comments: