Wednesday, November 14, 2007

berbunga lagi

pagi ni ada 3 bende gumbira,
1) adik pkpim tu sudi nak datang sini jadi personal assistant aku , untuk 6 bulan. jadilah....
2) terserempak dengan prof thomas waktu dia nak masuk toilet
dia cakap:Nice presentation yesterday!! (sambil tersenyum hensem)
aku: thank you, thank you,,,(sambil sengeh2)
3) VSM (vibrating sampel magnetometer) aku telah kembali berfungsi setelah di test oleh aku semalam. hai, sekarang , aku lah satu2nya pengguna VSM dan aku je yang tau camner nak guna di jabatan ni. so , sapa nak guna kena belajar ngan aku no..... kalau apa2 masalah lagi, teruk aku, aku nak refer sapa?????

jadi hari ni hati aku berbunga2 riang...alamak, bila nak siap correction ni, macam nak correct thesis jek, huhuhuh

semalam ponteng class 5-6.30 sebab nak jumpe hanis setelah hampir 36 jam x jumpe (takut balik nanti dia dahtidur, maklumla , winter) .
" Angah rindu ummi"...katanya sewaktu kami peluk2 atas katil utk tidur...hai, camner la orang boleh pisah ngan anak lama2. aku ni baru je x jumpe dah rindu banget....

No comments: