Friday, October 19, 2007

saat kritikal

aku sibuk la ni. macam2 mende nak buat. tapi hati aku tidak keruan. minda bercelaru. baru kena sound ngan prof davies tadi. aku tidak beri dia summary result. padahal aku dah bagi sebelum table tu. dia suruh aku buat check list, apa dah buat, apa yg belum,aku tunjuk kat dia. dia x puas hati. dia kata aku kena masukkan result sekali dlm check list. aku terkesima. aku masih tidak boleh faham lagi cara kerje dia. macam mana yang dia hendak sebenarnya. dia kata aku tak bersedia betul2 untuk jumpe dia. mungkin, sebab aku tak expect dia nak tgk semua result dan result tu dia dah tengok pun. dia kelam kabut nak balik rumah. dia dtg office hanya utk beberpa jam saja. diapun kata nak jumpe sekejap je tadi. sabar laily. ini cabaran untuk bekerje lebih kuat. mungkin tak cukup kuat lagi tu...aku selalu rasa begitu 'bodoh' dihadapannya. macam semua mende tak tau. padahal aku dah study berulang2 kali. aku rasa satu hari dia akan realise yang aku tidak seteruk mana. mm, napa la ni macam tetiba masalah spark pasal dia. padahal sebelum ni, OK jek.

dan hari ni, dia decide utk ganti I.todd (co-supervisor) kepada T. Schrefl (susah betul nak eja nama dia ni). Dia akan kekal sebagai main supervisor dan akan tulis surat pada university.

So , tadi aku bergegas hantar segala report pada supervisor baru. dan aku ada akan ada meeting tergempar rabu depan. dimana esoknya aku ada viva. sangat critical situasi aku waktu ini.

moga ada hikmahnya. aku agak lega bila dengar kawan2 kata schrefl tu baik dan suka bawak student pergi conference, sanagt proaktif. Aku kena duduk dengan orang yang proaktif to be motivated. InsyaAllah. Moga Allah permudahkan urusan.

No comments: