Friday, August 31, 2007

berehat seketika

minta maaf pada rakan2. saya baru balik dari Tour de UK, 5 hari 5 malam (jln sakan) . pastu plak, balik2 sibuk dengan Solat camp. tup2 plak dpt email kena bagi seminar (ni la bab paling ngeri dlm idup) . tup2 plak internet umah problem. wah payah sungguh! walau byk cerita yang nak dikongsi bersama . Contohnya b'day hanis, 2 report dah dihantar dgn penuh sadisnya, lawatan ke durham, edinburgh, glasgow dan blackpool , coming ni 6th anniversary. Banyak sgt nak diceritakan. Tapi cukuplah bagi tajuk dulu ek. Supaya pembaca semua dpt mengagak awat x update dan tau apa yg akan diupdate,

x sangka blog yang 'kureng' ini byk pembacanye. Saya sudah terima email dari pembaca2 yang akan sampai ke UK ni. terharu sebab mereka dpt inspirasi kisah2 hidup saya di sini. Apapun, saya sekadar berkongsi suka duka di sini. Tak semuanya duka, dan tak semuanya suka. Itulah hidup namanya. Kadang2 rasa nak cabut je dari bumi Uk ni, kadang2 rasa nak tinggal selama2nya.

Ok semua, kalau2 ada free masa saya akan menulis, lagipun saya suka menulis, cuma beberapa hari ni saya terhad sikit. InsyaAllah, pastikan entry yang menarik bakal menyusul beserta gambar2 yang mencuit hati...

Lupa plak, selamat Pengatin baru buat rakan sepergaduhan di UPM dulu, Idham bersama junior saya juga Najmi. Moga berbahagia, Hai kawin jugak kau idham oi....jeles aku tengok gambo kawin ni rasa nak kawin lagi la plak, tapi dgn org yang sama la, heheheh



No comments: