Monday, May 19, 2008

layan blues..

hari ni seawal 615 pagi aku dah meredah sejuk. selaian dari teman shahiday anak abg din yang akan tinggal sementara di rumah ku utk beekrja, aku sebenarnya perlu bersedia untuk meeting dgn prof davies pukul 10.30 am. mmm Bagus juga nya berpagi2 an dtg ke ofis. tapi sejuk mencengkam merencat tumpuan ku. Seperti biasa, selaluny akalau miting ngan prof davis, akan berakhir denagn tahap ketegangan yang tinggi. stress dan tension. itu lah 2 perkataan, selain mengantuk. maklumlah musim summer ni tiodur x berapa betul. kang kejap2 bangun isyak, kejap2 bangun subuh.

result yang aku buat dikatakan tidak reliable. aku akui since alat tu meragam hari tu. jaidnya aku kena KIV results ni dia x bagi publish lagi. risau dah ni sebab abstract utk dublin dah diterima kang kalau x cukup data, caner nih. aku minta untuk repeat sample sebab ada yang aku tak puas hati sample tuh. namun masalahnya melt spinner tu ntah apa yang x kena, x mahu melt la plak. telah kucuba banyak kali. bikin hati aku hangat saja. aku discuss nagn senior may kita tular induction coil. so, aku tukar lilitannya. kerja ni technician yang kena buat. namun technician itu, graham buat aku hangat hati saja. ada saja yang tak kena. bila dah siap dia lupa /malas/senagja (aku kena siasat) utk letak ptfe sheets yang pada dasarnya x mampu aku b uat. ade ke patut aku kena buat. wei copper tu dah lilit, mana larat atanganaku nak selit sheets. lawaknya masa aku cakap ngan prof davies, word sheets tu sound macam shits, dia confuse, wakakaka aku sebut x berapa betul la tuh. malasnya kau nak jumpa graham tu balik suruh betulkan. aku ingat kat m'sia je ada technician malas, rupanya kat sini puuuuun. aku survey tanya senior lain pasal si graham ni. jawapan nya sama, idiot!. sebab dia nak pencen dah x lama lagi , jadi dia malas nak buat kerje sanagt. macam2

mengantuk sungguh rasa hari ni. x de mood. ish2 baru ej aritu bersemangat bagai. normal ke aku nih.....

oo ye husna dah 5y. tapi aku belum ada mood utk citer dan letak gambar2 dia.


dan tidak lama lagi , next week jek, umur aku bertambah lagi. angka depan dah jadi 3...
ngerinya...... dah 30 ek. dulu aku berazam nak dpt phD sebelum 30 tahun. namun x berjayalah ek. x pelah...

bila b'day teringat mak kat kampung yang selalu beli hadiah dan buat kek. kat sini x tau lah ada ke orang nak buat kek untuk kita kan.....



teringat masa bertunang dulu, dok bayangkan bila raya dapat kad, "selamat hari raya tunang tersayang" namun kad raya tyang aku dpaat adalah kad raya UIA dan tunang aku tu sign jek. Bila birthday terbayang kot2 dapat bunga ke, jam ke. memang dapat jam, tapi jam UIA. aduhh tunnag aku . harap bekas tunang aku tu memahami maksud tersirat ku sempena menjelang usiaku ke 30. ehehheheheheh

teringat masa first time b'day tatkala sudah menjadi isteri, aku siap nagis2 lagi sebab hubby x celebrate dan bagi hadiah pun, merajuk panjang. sebab aku ni dah biasa jenis2 celebrate ni, surprise2, dia pulak x biasa. maka bertentanganlah budaya itu. tapi lama2 aku dah x heran dah. wish pun dah ok. sebab aku rasa x de hadiah yang dapat menandingi hadiah kasih sayangnya pada aku dan anak2. Sesungguhnya dia suami yang penyayang buat aku dan anak2.

tapikan kalaulah ada orang nak bagi hadiah kan. ini aku ada lah nak listkan cadangan2 dan impian hadiah kan. kot2 la kan, yang x de idea nak bagikan , hadiah untuk aku kan.....
1. teringin nak beli jubah2 dan skirt kat http://www.shukr.co.uk/
2. teringin gak tudung butik munawwarah design..please postla kat sini please.(ni utk orang M'sia la nih) .http://www.munawwarah.com/
3. teringin nak lap top dell, yang high spec (http://www.dell.co.uk),utk modelling aku la nih.
4. teringin nak beli buku satu set "developments in permannet magnets" http://www.intertechpira.com/publicationSearch.asp?step=3&ecommProductID=49AC186180E664FAFB1E180E6649AC186180E6652B17EA180E66|2CA024|1491BE
5. teringin untuk pergi ke disneyland , paris, sapa2 nak bagi ini untuk hadiah boleh la ke , ehehh http://www.perantauholidays.com/destinasi/pakej-exclusive/

jadi list hadiah sudah tersedia. ehheehuntuk memudahkan anda smeua membuat pilihan...kui kui kui

No comments: