Thursday, May 18, 2006

All in one

alamak, dah bersawang dah blog ni. memang aku busy tersangat2. banyak sangat event yang berlaku.
Pertamanya, buat pertama kali aku tinggalkan habil untuk seminggu dari 22/4-27/4 aritu. nasib baik di dynasty hotel je tempat marking paper matrix ni. so, boleh le balik2. Sian habil....aku pon sian jugak, penat wei, marking ni bukan senang. yang lawaknya, bila aku pergi dynasty pagi2 ikut hubby aku gi kerje kat kg. bharu, kami naik motor, konon nak elak jem. maklum le pagi2 di KL ni memnag x boleh elak jem ni. So, aku ni dah lama le x naik motor. tup2 depan pusrawi, jln ipoh, motor pancit!!!, sib baik dah dekat ngan hotel. sian le hubby aku dok nyorong. aku plak x leh tolong, dah lambat dah ni...sorry bang. tu le bini abang ni gemuk sangat, heheehsampai pancit (itu kata2 dalam hati aku la). bila tak lama tuh aku call dia, dia kata sebab ada paku lah...oooo maknanya bukan sebab aku la , motor tu pancit, ehhehehe, senyum sendiri...

keduanya, buat pertama kali jugak, kami pergi betul2 bercuti sekeluarga. bukan apa sebelum ni, kami pergi bercuti pon, gitu2 jek. samada kebetulan aku outstation, bawak family atau sebalik nya ikut hubby. tapi kali ni aku pulun, bercuti sebab seminggu aku tinggalkan mereka. Wah!! pergi PD jek, bukan jauh pon, mak oiii, hotel semua penuh!! 1 mei, kan cuti, rege hotel lambung tinggi. alhamdulillah, dpt tempat di PD Perdana condo resort. Oklah, cuba kena naik kete 5 minit nak ke laut . apapun aku happy kerna lihat semua heppy...

amboi, gumbire mereka, anak beranak, ,,,,
x sempat basuh baju baru beli tuh, excited dok pakai baju PD, buek malu orang PD jek malas pagi tuh nak gi laut, lepak swimming pool jelah, ek,,,,,,

Ketiga, b'day husna yang ke3. special husna ni dia lahir pada hari guru, 16 mei, kol 1.05 lagi (eh tu kan waktu budak balik sekolah). kali ni buek simple jek. neneknya buatkan kek dan aku dok pulun ngan bibik buat pizza mini. sakit tgn gak dok penyek2 tepong2 tuh tuh. pastu tulis nama husna pada setiap pizza mini guna mayonis. eheheh, tapi bila dah bakar x nampak sangat plak. aahh, OK lah tuh. aku dok antor kat tadika dia jek, biar le dia raikan nagn kengkawan dia. yang penting dia tahu yang aku sayangkan dia.




cantik jugakkan nenek husna buat kek?? mmm, mak aku tuh tengah dok belajar buat kek, jual kecik kecilan kat kampung.


Husna dan kemgkawan dan cikgu2 dia...
mmm, Ah, banyak lagi nak di kongsi, bior le aku citer yang best2 jek2. nanti kalau ade mood aku nak kongsi perasaan sket. tu tunggu masa sesuai......

No comments: