Friday, May 19, 2006

kerjaya anak2 ku

ish umur si husna baru 3 tahun nak pikir kerjaya dia. hehe entah caner saya dan hubby malam tadi borak2 sebelum tidur....

Aku: mm, agak2 si husna tu jadi apa ek nanti. rasanya dia tu doktor kot. dia suka ajuk buat ala2 doktor pada si hanis. angah bukak mulut!! dia akan teropong le apa kat mulut angah tu, sambil mulut dia bebel, bukak mulut lagi. sian si angah tu. pastu husna akan buat ala doktor, pegang dada dan tanye, demam? pegang kepala, emam? hehheheh

hubby aku plak; abang rasa dia ade butik nanti. kan dia tu suka melaram. asik nak pakai lipstik jek

Aku: mm, dia boleh jadi doktor yang suka bergaya nanti, heheeh, hanis plak caner?x nampak apa2 pon?

hubby: eh adalah, dia kan suka jadi cikgu

aku: a haa, ye tak ye gak

hubby: dia suka kepit buku, macam cikgu dan asik minta orang ajar jek. sikit2 ajar, sikit2 ajar. dia rajin la

aku: jadi professor la, eh habil plak?

hubby: ntah, x nampak pe lagi....haa, jadi doktor gigi kot.

aku: mmm, sambil senyum....

dan pagi ni si habil tu gigit dahi hanis, ehheheeheh,


eh, betul la, aku baru perasan , dia hanis suka kepit buku, ... hubby aku yang perasan
Yang ni aku dah lama perasan, dia suka bergaya, kalu amik gambo tu, control ayu jek...

si habil ni kuat mengigit. bila nyusu ke dia , dia punye khotimah , dia kena gigit dulu, tanda dia dah kenyang. bila aku jerit, dia pon jerit. sabo jelah. sapa berani peganglah dia. mesti dia akan tinggal kan tanda 'love bite' di mana2, heheheeh

walau apapun, sebagi ibubapa, of coz, ingin anak berjaya dunia dan akhirat.....


No comments: