Thursday, June 12, 2008

mari mengaji

di suatu petang, setelah balik dari school...
umi: da
angah: da
umi: zha
angah: zha
lantas aku tunjuk huruf dal,
umi: apa ni angah
angah : ha (dgn confidentnya)
ok sabar lagi aku..
ku ulang lagi dan lagi ...kali ni,
umi: da
angah: da
umi: ulang lagi
angah: da, da, da, da, da
ok good, aku tunjuk lagi huruf dal,
ini apa angah?
angah: HA (denagn makin confidentnya)
umi: ANGAH!!!!!!
aku dah hangin,
aku: apa ni angah , semua huruf x kenal ni, (denagn suara dah meninggi)
ku lihat mata angah dah berkaca...dan berderailah tangisnya....

aduh, macam mana mahu sabar ajar anak ngaji...

la ni aku terpaksa gilir ajar ngaji, selalu hubby aku. dia lebih sabar. aku ni nak marah jek. heheeheh


gambar dia atas waktu babah dia ngajar sebelum ni. ujian betul ek ajar anak sendiri.

aku ni kurang sabar agaknya.

No comments: