Wednesday, August 13, 2008

misi rahmatallil a'lameen


(poster kem anak soleh sebelum edit, hehe yang dah edit tak simpan la plak, kira halal la ek)

Alhamdulillah berakhir sudah Kem anak soleh 2008. Penat Ya Allah, tuhan saja tau. Alhamdulillah kehadiran diluar jangkaan. kami expect paling2 ramai 30 org jek. tup2 samapi 50. tak menang tangan dibuatnya.

gambar2 nantilah ek...

ada yang bertanya...sempat lagi laily duduk uk buat phd , buat program2 camtu?

pada aku, di mana bumi dipijak, misi rahmatallil a'lameen itu akan ku bawa. Sebenarnya, apa yang kita buat terlalu sedikit dari apa yang sepatutnya kita lakukan. Jauh sangat kalau nak dibandingkan dengan para pejuang terdahulu...

Minggu ini bertempat diDublin, kem yang sama akan dibuat. cuma aku tak larat nak ke dublin lagi since aku akan ke dublin bulan depan sempena conference magnetic. aku akan present oral (oral lagi! bila nak dapat present poster ni?). jadi moga2 kem ibadah di dublin mendapat sambutan dan diredhai hendaknya.

minggu ini dan seterusnya adalah minggu paling myesakkan tanagn dan dada, jiwa dan raga, since bertungkus lumus siapkan sample utk dibawa ke Mexico (aku x pergi , kirim kat orang,) dan untuk second eyar report. Supervisor di vienna la ni. Fuhh aku ngeri betul kalau kena pergi oversea sorang2 nih. mula2 bila supervisor kata laily kena pergi vienaa, aku dah cuak. sib baik tak kena. kalau aku pergi sama family ok jugak. ini gi sorang2. fuhh. lagi ni nak ke dublin pun sama. cuma leganya ramai kawan didublin. so tak perlu sewa hotel, duduk umah kawan je, since ramadhan, senang nak iftar dan terawih.

sebenarnya aku kena belajar travel sorang2. nanti kalau aku dah sibuk jadi professor ke (ameen) kan kena kejap2 gi swiss, kejap2 ke japan, chewah berangan. takkan aku nak angkut semua anak kan??? (konon2 nak pujuk hatila ni)...

so, assignment terdesak la ni adalah 1) second year report 2) conference didublin

oklah ye, sebenarnya aku nak kupas tajuk misi da'wah tapi otak dan badan dah letih since kerje2 lab macam kerje kilang. nanti, insyaAllah..

cop!! lupa aku juga nak buat laporan last 2 week, kami ke legoland, sabojelah hujan la plak....apapun, oklah. nanti berita bergambar akan menyusul

No comments: