Wednesday, February 08, 2006

Family Day ABIM Selangor

Wah, cuti raye cina yang lalu kami ada family day. best la dapat kompol semua. family day ni aku jadi pengarah. mak oii penatnye. dari nak tentukan tentatif, aktiviti hinggalah kepada nak pikir plastik sampah, sabun basuh pinggan. family day ni x de AJK teknikal. tu yang pening tuh. dari bende kecik2 sampaile ke beso2 akulah juga yang dicari orang. sibuk nagn 3 anak yang cenonet tu lagi. memnag penat sungguh. Alhamdulillah, exco abim selangor ni rajin2 + sporting abis. memang kerjasama bagus punye!!!
Cuma yang x laratnye, malam tu habil meragam rupanya demam. alhamdulillah le bawak paracetamol (cam salah je ejaan nye, heh) dan termometer lagi. mak oi, 37.8 darjah celsius tu. tak tidur le aku malam tu. dah le babah tidur kat dewan dengan semua brothers (ala2 tamrin gitu) . sib baik bawak helper, gilir ngan dia la. hai, dah azan subuh baru dia tidur. aku dah jadi cam zombi!!!!


Bukan senang nak berkumpul ramai2. tapi bila dah berkompol, happening!!! aku yang nagntuk ni pon jadi segar!! anak2 aku, si husna ngan hanis, memang le hantu air. tu le sebab aku buat kat Ulu Yam. kehadiran sekitar 70++.
Ini kali kedua aku jadi pengarah program family day. So dalam kete masa balik, aku sound YDP (huby aku le). surrender!! x nak jadi pengarah lagi, cukup le 2 tahun. penat wei, dari survey tempat sampai nak kutip yuran, semuanya aku. yelah, memang le exco lain rajin nolong, tapi beban resonsible tu yang x larat tuh. Apapun, yang pastinya aku enjoy family day ni. dapat kenal ramai orang !!!!! adik2, kakak2..makcik2..anak2.....mmmmm, indahnya berjamaah....

No comments: